Friday, April 27, 2012

Tersedar sesuatu

 Assalamualaikum :) 

Sebenarnya gue sangat terkejut ye. sangat sangat dengan apa yang berlaku petang tadi. tapi rasanya tak perlu nak cerite dekat sini. aku telah kuburkan semuanya agar menjadi sejarah dalam hidup ni. so. tak payah nak ingat ingat lagi . 

Bila aku termenung bersendirian sebab bosan bila tengok cerite indonesia dekat tv tadi. tak habis habis nak pukul orang sampai lebam lebam walaupun mereka hanya berlakon tapi keshian .aku berperasaan kesian pada pelakon tersebut . Jadi aku telah mengambil keputusan untuk tidak melihat cerita indonesia itu. panjang betul cerita aku kan. padahal nak cakap tak nak tengok cerita tu je an. haha . *rolling eyes *

Ain .. kembalikan diri kamu yang dahulu. sentiasa ingatkan Allah . Allah pasti akan membantumu dalam setiap kesulitan. jangan berputus asa.




" Sesungguhnya setelah Kesulitan itu pasti akan ada Kemudahan. Percaya dengan janji Allah "



No comments: