Wednesday, May 9, 2012

cupcakes

Assalamualaikum :)

setiap hari berfikir-fikir nak update ape kat blog yang dah lama ditinggalkan ni.tau tak macammana perasaan tu.rasa dia lagi hebat dari makan sambal sotong buatan mama yang pedas giler sampai aku keluar masuk tandas lebih lima kali minggu lepas.lebih-lebih pulak kannss.wkwkwk.tapi serius la sambal sotong minggu lepas tu memang kaw kaw kaw punyer pedas gua cakap sama lu olang . -..-

nak tau something tak. kiteww dah andaii uatt cupcakes. wuwu (macam nak lempang je kan.belit lidah.haha).



 saye memang suka warna lembut ni.sebab saye perasan yang saye pon lembut. hikhik (sumpah gedik)


strawbery . aku akan melonjak gembira juga bahagia tidak terkira bila ada yang bagi strawbery sekotak sekarang.pleaseee +_+ . kawen jom . ( ko nape Ain.... )


polka dot dot dot . pdot . haha.


ni kalau nenek makan ni mau tercabut gigi palsu. macam keras semacam ising tu +_+

cukup-cukuplah mencuci mata ye.cantik kan.orang lain cakap tak sanggup nak makan bila tengok how cute cupcakes ni.kalau aku secute mane cupcakes tu kalau namanya makanan wajib kena ngam. nampak tak betapa gelojohnya aku bab makan-makan ni.ye nafsu makan aku memang besau.

sekejap.yang gambar atas-atas ni bukan handmade ku.gambar sebenar tak sempat nak ambik. kali kedua aku buat cupcakes tak berapa nak jadi. bantat ! . tak tau bantat tu ape ? search la kat google.sedih betul. haha.tak tau bila nak jadi kali ketiga. kesedihan masih membelengu diri. haha. gedik bebenor.

kalau nak resepi search la blog Fatin Liyana.aku guna sukatan resepi dekat blog Fatin Liyana. memang lembut jadinya.jadi ape? jadi kek la.. -..-

No comments: