Wednesday, May 9, 2012

Dulu suka sangat main bende ni

 Assalamualaikum :)

Selamat pagi semua warga- warga. gue ngak tau ingin ngapain ya. macam endon murtad.tak reti cakap endon nak cakap endon.buruk sangat.-..- . pagi-pagi rasa macam nak ohsem kan diri pergilah on radio.lagu dia buat leleh air mata.aku bukak nasional fm.kerajaan sangat an.*rolling eyes*. On Era dengan Hot fm lama sangat iklan.kita ni sebagai pengguna on radio nak dengar lagu , ataupun mungkin nak dengar penyampai radio yang best macam Johara tu berceloteh bukan nak dengar iklan yang lama entah bila nak habis. last last aku bukak nasional fm. tak banyak iklan. lagu kat sana pun best. penyampai radionya pon tak banyak berceloteh yang bukan - bukan -00- . mak nenek dah membebel pagi-pagi. HAHA.

see I jumpa apa masa kemas-kemas tadi.

cube teka ape ni ? yeahh puzzle.  terbeliak mata nak  siapkan puzzle ni .


yeah 1000 pcs ye. bukan sepuluh mahupun seratus -oo-


ini khas kepada mereka yang suka melihat gambar melalui dimensi yang berbeza 


last-last aku giveup kan diri nak selesaikan puzzle yang 1000 pcs tu. yang ni sahaja aku mampu.
puzzle 70 pcs yang budak sekolah rendah pon boleh selesaikan. -..-


bahagianya mereka . . wuwu .
gambar ini bukan untuk menjealous kan sesiapa. tikus je pun. nak jealous jugak ke.

Dulu time sekolah rendah aku suka sangat main puzzle ni.sebab aku akan rasa diri sendiri hebat bila dapat susun puzzle ni.padahal susun puzzle yang 6 pcs je pon. haha . bangga diri melebih. 

lepastu yang paling aku ingat bila ada seorang kawan aku bawak puzzle yang jenis tolak-tolak pakai tangan tu.alaa. susah la nak terangkan. kalau nak tau aku jeles sebab aku tengok puzzle tu macam ohsem sangat.disebabkan rasa ingin memiliki yang tinggi dalam diri aku. aku pun telah mencari puzzle tolak-tolak guna tangan tu di beberapa buah kedai. sampai sekarang aku tak jumpa-jumpa lagi puzzle macamtu.

sampai sekarang walaupun umur aku dah 20 tahun pun kadang - kadang aku menjeling jugak dekat tempat mainan kanak-kanak semata-mata puzzle tolak-tolak guna tangan tu. haha . tercabar sebab tak jumpa cari sampai sekarang -..- 

ingin bantui gue. sila hubungi nombor gue jika temui itu puzzle tolak tolak gune tangan.tolongin gue dong  ..  kehkeh.


No comments: