Sunday, June 10, 2012

#besok dah mula kuliah

Assalamualaikum :)

saya dah balik Melaka.dah sampai di kampus.dah sampai di rumah sewa.dah rasa patah patah tulang mengemas rumah tak sudah.besok kelas saya pukul 12.30 tengahhari.dah la nak makan dekat kedai makan yang selangkah dua depan rumah ni kedai makannya penuh.sangat menyedihkan tau.wuuuu.menggedik pulak kan. -..-

rumah sewa saya bersebelahan rumah Atika Basiran. siapakah dia Atikah Basiran?yeah dia kawan satu sekolah dengan saya semasa di tingkatan satu sehinggalah tingkatan lima.lama bukan ?haha.perluke aku mention bende ni semua-..- 

selepas saya pergi mendaftar non-resident dan daftar kursus untuk semester ini pada pagi tadi saya telah makan dan selepas itu saya telah mencampakkan diri sendiri tidur di atas katil yang agak nyaman.lama pula saya tidur ya.macam penat sangat.memasak beramai-ramai melawan kedai mamak belakang rumah.*padahal panaskan lauk je*.tlung tang tong tang dia bukan main lagi. belakang rumah saya kedai makan mamak.bolehla usshaa mamak buat ape kat dapur.masa dia basuh pinggan pun boleh suwit suwit.hye mamak!. haha. Aaron Aziz nak la aku suwit suwit.

petang tadi juga saya telah menyembang nyembang dengan si Atika Basiran.apa lagi aku nak cakap ni.haa kawan- kawan saya juga ada yang datang melawat malam tadi sehingga menyebabkan kami bercakap tak berenti.biasalah cuti dua bulan.makin banyak cerite.mandi pon entah ke mana.haha.punyerla aku nak peluk semua orang ingatkan aku sorang je tak bersiram lagi.rupenye mereka pon serupa tak bersiram lagi. ceyhh.

rasanya sudah cukup sudah saya mengarut ya.mahu tidur.besok Ainur ingin mengejutkan saya untuk bangun sahur.saya tidak tahu samaada saya mampu bangun atau tidak.erghh.marilah kita berpuasa.pose jangan lupe ganti.haha. Kbye.


p/s: saya buat entry mengarut ini kerana saya tidak mengantuk disebabkan banyak tidur petang tadi.tapi saya harus paksa mata ini tidur kerana memang kena tidur.nanti tak awet muda.wkwkwk.nantikanlah entry mengarut tak boleh tidur daripada saya lagi dikemudian hari.wuu.Gudnite.






No comments: