Wednesday, November 13, 2013

bangun

Assalamualaikum

ish aku makin terlupa yang aku ni ada blog. sampai link blog sendiri pon boleh lupa.haiyaaa.nak cakap busy.bolehla.busy la jugak.tapi sebenarnya malas. kadang-kadang sign in blog pastu blank tak tau nak tulis apa.macam sekarang.aku dok mengarut je banyak japgi.

ramai dok tanya apa satatus diriku sekarang, ewah ramai..ko ingt ko retiss ramai nak tanye pasal ko Ain.haha.yg mane my friends yg rapat tu ade jugk inbox diri ini, lama tak dengar berita katanya. Ahamdulillah saya Nurain di sini sihat walafiat. aku mengaku aku sekarang memang dah jarang on9.kalau on fb pon scroll news feed, main game pet rescue saga je. dah tak de nk meroyan post gambr, update status mcm dulu2.eh terasa malu dgn diri dulu2.hari2 wajib update status fb. jadah semua tu.haha.

dalam 6 bulan ni terlalu banyak perkara yang melanda diri ini. sebenarnya aku tak pernah terfikir langsung akan jadi begini.yes tak pernah terlintas dalam fikiran ni langsung sebelum ni.apa bendanya? sokay.tak semua perkara kita kena cerita dekat semua orang kan.biarlah ia menjadi satu kenangan. kenangan yang mengajar aku erti bersyukur.erti redho.erti ikhlas.dan ia juga telah mengajar aku untuk menjadi gadis yang lebih kuat menempuh segala yang ada dihadapan. because of that, I have to be strong.kadang-kadang aku menangis juga.sebab aku rasa aku tak boleh nak menghadap perkara tu lagi.tp Alhamdulillah. Allah tahu ketahanan diri kita, sebab tu dia beri kita ujian ini.
" pengalaman hidup adalah guru paling baik untuk mendewasakan kita "

p/s: semoga arwah atok (nenek) sebelah abah tenang di sana dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.









No comments: