Thursday, March 13, 2014

confident level

Assalamualaikum. hye 2014 ! wah masih berblog lagi kite.aku suka tengok orang pakai selendang. nampak ayu jelita comel dan seangkatan dengannya. bagi aku gadis  yang pakai selendang ini sangatlahgojes, maju 2 langkah kehadapan, wah macam-macam pujian yang aku bagi kan. silalah bangga.

apa yang penting mereka yang memakai selendang ini mempunyai self- confident yang tinggi. nampak sangat self confident aku rendah sebab aku tak pakai selendang semua ni.rimas satuhal.mula-mula elokla lama-lama muka jadi belacan.lagi-lagi kalau kelas dari 8.30 pagi sampai 6.00 petang. mungkin terus berubah menjadi cencalok.hehe. tu aku.bukan nak kata orang lain. semua dituju kepada diri sendiri.lagi satu aku ni bukan boleh tengok tudung kelepek sikit pon dah tak ada mood satu hari.menggedik sangat.tu tudung bawal.kalau selendang tu lagilah haru dibuatnya.

ada satu hari aku pergi keluar bersama sahabat handai.masa tu diploma di melaka mungkin.sebab terlambat siap kami tertinggal bas.masa ni mungkin semester 1 atau 2 tak berapa nak ingat sangat.ye la time ni pegi mana-mana naik bas.alkisahnya tertinggal bas dan terpaksa naik teksi. teksi pulak dengan tingkap tak boleh tutup.so terbuka luas. dahla pak cik tu bawak laju. dapat bayangkan tak bagaimana rupa aku time tu yang duduk di tepi tingkap.hahaha. dengan angin yang kuat meniup tudung dari elok cantik terletak terus kelepet sana sini.musnah dan hancur tudung aku time tu. dahnye tertinggal bas semata mengerjakan tudung sampai elok terletak dan tak kelepet.last2 berakhir dengan begitu. -.-

kesimpulannya, untuk menaikkan confident level diri sendiri, iolss kenelah pakai selendang pergi kelas dan kemana sahaja.ewah macam mimpi la jawabnya kalau aku pakai selendang pergi kelas dan kemena sahaja.

No comments: