Saturday, November 30, 2013

nebes

Assalamualaikum :)

wah macam dah lama tak membebel di sini ye. perasaan nebes sangat menghantui diri aku sekarang. hari pertama bekerja. macam-macam expectation yang aku sedang fikirkan.luaran aku macam relax dan tenang setenang air di tasik yang tidak ber 'ikan'. tapi dalam hati siapa je yang tahu.hanya aku dan Allah sahaja yang tahu ke'nebesan' nya tu. sebenarnya tak sangka aku akan menghadapi saat-saat hari pertama bekerja ni.ia terjadi bagaikan tidak dijangka langsung.benda ni aku rasa dah mampu buatkan  kepala aku berpusing 360 darjah.makkk tolongggg Ain.

apa yang penting sekarang aku hanya nak fikir positif sahaja.positive sahaja Ain.I can do it ! apa yang penting kene stay cun untuk first impression.hihi.sebenarnya sekarang aku tengah sakit kepala dok fikir heels yang ditintinggalkan kat rumah tu.menyesal sungguh tak bawak.macam yang aku ckp tadi,benda ni terjadi di luar jangkaan aku.sooooo takkan nak pkai selipar pergi keje oi.dengan baju kurungnya hanya ada sehelai je dengan ku sekarang.terlebih glamor pulak tu.haha.padan mukaku.siang besok baru boleh fikir.sekarang kene tido.besok exam pra -L . wish me luck supaya dapat modul yang senang kacang buncis. KEJARA tolong pergi jauh dari aku yee. plisss.

xoxo.Ain.

No comments: